неделя, 16 януари 2011 г.

За истинската премиера! ♥

В момента чрез локи-токи аз ъпдейтърката получавам информация директно от истинската премиера на R&F!Целия разговор ще бе написан тук с думи
Аз:Деси чуваме ли се?
Деси:Да Нинз!Чуваш се страхотно въпреки големия шум наоколо.
Аз:Колко души горе-долу има покрай теб?
Деси:Ами тук целия екип без теб както и котките!О и естествено гост-звездите!
Аз:Кои са тези гости?
Деси:Ами на няколко метра от мен са Джонас Кучетата .. Сестрата на Гарфи - Гарфилка също се мотае наоколо!Виждам също техни приятели ... Абе пълно е с животни!
Аз:Както на всички премиери сигурно и на вашата ще има парти!?
Деси:Да ще има!Партито започва от 23:00 и могат да дойдат абсолютно всички .. Също ще се раздават плакати на филма с различни котки от каста.Също ще има календарчета с котки (може да не са нашите) за 2 ст. едното .. Абе пълен купон!
Аз:Благодаря Деси!А кога ще излязат снимките от купона и премиерата?
Деси:Преди малко говорих с един от нашите фотографи и той ми каза че има прекалено много снимки и доста бавно ще са готов но утре ще са на лице!
Аз:Благодаря Деси!

Деси - Агент 2 на живо от премиерата!

Няма коментари:

Публикуване на коментар